Алавхийн одох цаг хугацаанаас бүү айгтун анд минь
Амжиж дээр нь нэрээ бичих зав хэзээд олдоно . . . Preview

Tuesday, March 20, 2012

Баруун зүгийн бадагс


"Баруун зүгийн бадагс"

Баруун зүг миний уйтгар гуниг
Байн байн цахих уулс хонхны хэл
Хавар зундаа дуулагч далан хэлэн болжмор
Хаан ууландаа сүслэгч миний бодь сэтгэл
Баруун зүг миний зол баяр
Байж ядан санагалзах мөнгөн соронз
Орчлонгоор дүүлэн нисэх сэтгэлийн минь жигүүр
Одоогоос зуун зуунд амьдрах миний хүсэл
Баруун зүг миний тайтгарал
Бат суудал халуун зүрхний минь цохилт
Бадаг шүлэг хэлхэх үүрдийн эрх чөлөө
Баян Алтайгаа дуудах мөнхийн хувь тавилан
Баруун зүг миний аялгуу
Бага нас тэнгэрийн нөр дуулал
Би байх байхгүйн тухай шударга асуудал
Бичсэн жаргалын минь биелэлийн шалтгаан
Баруун зүг миний зүрхэн зүг
Баруун зүг миний зүүдэн зүг
Баруун зүг Зүүнгарын хааны нутаг
Бас миний төрсөн нутаг...