Алавхийн одох цаг хугацаанаас бүү айгтун анд минь
Амжиж дээр нь нэрээ бичих зав хэзээд олдоно . . . Preview

Wednesday, March 23, 2011

Би дурлана


Чиний нvд болоод
Хєлний чинь ялгааг мэдэхгvй
Чиний уруул болоод
Хєхний чинь хэлбэрийг мэдэхгvй
Чиний vс болоод
Салхины сэвшээг vл ялган
Чамд би дурлана.
Чамд би дурлахдаа
Гоо сайхныг мартана
Мартсан гоо сайхан бол чи юм.
Унтахгvй хєрвєєнє
Єглєєг хvлээнэ
Унтаагvй байхдаа
Зvvдэлсэн зvvд бол чи юм.
Тэр зvvд биелсэн ч, биелээгvй ч
Чамайг л хvлээж би дурлана.
Чамд би дурлахдаа
Цаг хугацааг мартана
Мартсан цаг хугацаа бол чи юм.
Юу ч vл бодном
Бодол дvvрэн байна
Бодоогvйд бодогдсон бодол бол чи юм
Тэнд ч бас чи, энд ч бас чи
Чамд би дурлана.
Чамд би дурлахад
Хорвоо бєєрєнхий байна уу
Хавтгай байна уу ялгаа алга,
Хєгєлжиргэнэ нисэн дvvлнэ vv
Газраар мєлхєнє vv
Сонин биш,
Харин чиний зvгийн бараа
Хайр хvрэм байна,
Чийгтэй євсєн дээр
Гараа алдлан
Тэнгэр ширтэн хэвтэхэд
Тэндээс чи над руу ирмэх нь
Сайхан байна
Би чамд дурланам...